Strikkord: , , ,

Kiloene raste av meg

Del dette
Sølvi Kleivvik fra Bodø hadde prøvd utallige produkter for vektreduksjon, men ingen innfridde. I februar 2013 startet hun med NediVekt. Her er hennes historie:

– Jeg leste om NediVekt på Facebook, og tenkte at det var verdt et forsøk. Resultatet kom raskt, og kiloene raste av meg. Jeg har ikke endret livsstil vesentlig, men nå spiser jeg mindre.

Før hadde jeg gjerne 4 poteter til middag, nå holder det med 1 1/2. Dette takket være NediVekt, som gjør at jeg ikke har så stor matlyst lengre. Jeg har allerede anbefalt mange andre å prøve NediVekt!

Slanking uten sultfølelse er mulig

Sølvis historie viser at du kan gå ned i vekt med en komfortabel følelse av metthet. Og forklaringen ligger i den asiatiske planten Konjac.

Kostfibrene glucomannan i plantens rot, har den helt spesielle egenskapen at de kan ta opp vann tilsvarende 200 ganger sin egen vekt. Og det er dette som gir den slankeutløsende effekten. Du får en metthetsfølelse som gjør at du spiser mindre. Da er regnestykket enkelt: Bruker du mer energi enn du spiser, vil du gå ned i vekt. les mer her




Gurkemeie K2

Få sommerkroppen